Thursday, July 16, 2009

::halwa telinga..::

Benarkanku tuk berbicara
bicara terus ke hatimu…..hatimu..
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengar ku
begitu mudah untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku untuk kamu
ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
benci padamu
cinta padamu
ke tepi lihat ku berlalu pasti
itu yang terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu
tentang hidup kamu
tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu
apa yang mataku tahu
apa yang kau tunggu
mahu aku buka pintu
ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedang aku mahu kau tahu
dengar kata ku
aku cinta padamu benci padamu
[ Bencinta lyric found on www.lirik.tv ]
cinta padamu
sakitnya aku
membenci kamu sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi tapi kembali benci aku mencintai dirimu ku benci…. kamu… ku cinta….kamu…
ingatkah lagi waktu kau bersama ku kaku aku melihat mu sedang aku mahu kau tahu dengar kata ku aku cinta padamu benci padamu padamu…..
ingatkah lagi waktu kau bersamaku kaku aku melihat mu lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu aku cinta padamu aku benci padamu aku cinta aku benci padamu
ingatkah lagi waktu kau bersama ku dengar kata ku aku cinta padamu aku benci padamu aku cinta aku benci!!

owh...
sy suda teraddicted lagu nih...
i like abg pejal....
klau tensen bekerja mmg layan lagu nih...
owh tuhan beri ak kekuatan untuk menempuh alam pekerjaan ini...
nape ssh sangat manusia untuk mensyukuri nikmat yang ade dan kenape ssh sangat mengikut apa yang telah ditetapkan..
sehingga ak telah bernada keras ...untuk membentuk mereka...
owh sangat berat dugaan Mu ini...

Dipimpin untuk memimpin...
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. same2lah kite berkerja dgn ikhlas ek..
    live today & present, xyah pk2 apa nak jd esok.. buat keje 1 hari tido & terus delete pape yg dah jadi semlm..hehe

    ReplyDelete
  2. betul2...
    ak pon nak ikut jela...
    today is today..
    tomorrow is tomorrow...
    wuarghhhh...
    bile nak masuk gomen nih....

    ReplyDelete
  3. nape madi?
    share la kat aku pengalaman sbg katering dietitian ni..supaya aku lbh brsedia..
    hehe..

    ReplyDelete